Logistiek bediende

 

Ben jij een gedreven logistiek talent met een passie voor scheepsplanning? Wil je werken in een dynamische omgeving waar jouw vaardigheden en initiatief echt worden gewaardeerd? Ontdek jouw volgende carrièrestap bij Satic-Minera in Antwerpen!

 

Dit wordt jouw baan:

Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor de planning van binnenvaartschepen. Dagelijks heb je contact met onze schippers die onze scheepstransporten uitvoeren. Je bouwt een goede samenwerking met hen op en volgt de efficiëntie en kwaliteit van hun dienstverlening nauwgezet op.

 

Je ontvangt rechtstreekse vragen van klanten (aannemers) en krijgt opdrachten van de commerciële afdeling en onze depots. Je bent in staat om vrachtplanningen snel en efficiënt aan te passen waar nodig. Hierbij houd je rekening met wachttijden en ligdagen, en zorg je ervoor dat alles op een kostenefficiënte en kwalitatieve manier verloopt.

 

Daarnaast draag je bij aan de uitbouw van de logistieke afdeling door nauwe contacten te onderhouden met federaties, binnenvaartorganisaties, logistieke ondernemingen en transportbedrijven.

 

Dit zijn wij:

Satic Minera is leverancier van zand, grind, steenslag en kleuraggregaten. Het hoofdkantoor is gevestigd in Antwerpen met afhaaldepots in Roeselare, Lummen, Brussel en Terneuzen. Wij willen voor onze klanten een betrouwbare partner zijn. Dankzij duurzame logistieke ondersteuning en leveringsgaranties bouwen we een sterke relatie op met onze klanten, producenten en andere actoren in de bouw- en logistieke sector, zoals wegtransport en binnenvaart. Daarnaast zetten wij in op duurzaam ondernemen en behaalden in 2020 ons CO2-neutraal certificaat. Samen met meer dan 45 zusterondernemingen vormt Satic Minera het concern De Hoop Terneuzen dat al meer dan 110 jaar is verankerd in de bouw. Samen slimmer! Dat is de kracht van Groep De Hoop.

 

Dit breng jij mee:

Als enthousiaste, gedreven en daadkrachtige teamspeler met een brede inzetbaarheid help jij graag anderen en denk je beleidsmatig mee. Daarnaast onderhoud je graag contacten. Verder beschik je over:

 

  • Een afgeronde bacheloropleiding, of een gelijkwaardig denkniveau;
  • Goede communicatieve vaardigheden en je bent bij voorkeur tweetalig (Nederlands/Frans);
  • Een flexibele instelling en je bent stressbestendig;
  • Kennis van Microsoft Office, CRM en ERP (AX Microsoft);
  • Ervaring met de planning van vergelijkbare voertuigen of schepen; dit is een pre.

 

Dit bieden wij:

Wij bieden een brede en afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid in een ondernemend werkklimaat. Bij ons heerst een open en professionele cultuur waar jouw mening en bijdrage belangrijk zijn. Je werkt samen met gedreven en flexibele collega’s die hun kennis graag delen. Daarnaast bieden wij:

 

  • Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en relevante ervaring;
  • Flexibele werkuren op kantoor;
  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;
  • Maaltijdcheques;
  • Een volledig onboarding- en opleidingstraject;
  • Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen door middel van coaching en zowel interne als externe opleidingen.

 

Wil jij bouwen aan jouw loopbaan?

Direct solliciteren? Dat kan! Stuur ons jouw gegevens op en we nemen binnen 10 werkdagen contact met je op.

Heb je nog vragen? Kathy Van Wynsberge, Afdeling Personeel & Organisatie, staat klaar om deze te beantwoorden.
Je bereikt haar via: +32 472 730894.